5 oct. 2010

Fictiune


Fiecare picatura se micsoreaza si se misca impotriva gravitatiei. Apoi se intalneste cu altele asemenea si se unesc. Masa de lichid creste vazand cu ochii si isi urmeaza, tacuta drumul inapoi.

Trag un fum. Scanteia tigarii devine lumina. Gri-ul din varf devine imperceptibil. Ultimul fum si tigarea se stinge, intreaga.

Inspir. Geamul din fata mea se abureste. Expir si caldura trupului meu e un pic mai intensa. Aburii se intorc in plamani, acolo unde le e locul.

Scriu si pagina se sterge. Ultimele cuvinte, “cu drag”, sterg prima exprimare, “draga”.

Traiesc si simt ca mor. M-am nascut si viata mi se sfarseste. O simt in fiecare por, pe masura ce fac pasi catre inceput. Atunci cand nu stiam nimic.

Evoluez si simt cum ma sting. Prea multe cunostinte se ingramadesc in compartimentele mintii mele, aninandu-se incapatanat unele de altele precum se agata sufletul sfasiat de speranta.

Accident. Incaperea devine prea mica. Fiecare parte de materie lupta pentru supravietuire. Haos. Continutul compartimentelor se amesteca.

Ma misc. Pasii mi se indreapta inainte. Ajung inapoi. Dar langa.

Iau trenul si uit. Gasesc alinare sprijinindu-mi capul de geam. Pe geam, picaturile urca si dispar. Baltile se evapora si norii gri isi pierd paloarea redevenind senini.

In tren nu se fumeaza…





4 comentarii:

  1. I guess it's big fight out there...So much toughts coming,leaving,screaming,crying for a little clarity...or maybe help..It's not suposed to be like that...it's just a matter of decision:order or chaos,live or die,winning or losing...your mind is just an workshop!Work it well Angela:p
    Nice post,if Bacovia was still alive, he would had been proud of you:p
    Keep writing Angela!

    RăspundețiȘtergere
  2. In tren nu se fumeaza... gigi.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. and yes, keep up the good work :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim: multzumeeeeeesc ;;) i'm workin' on it :D

    @sanziana: sanziano...numa' la gigi iti sta mintea :))

    RăspundețiȘtergere