10 sept. 2010

Dark zone, by absenceofone

absenceofone s-o cam saturat de tehnologie. si oricum, eforturile sale intelectuale tre' sa se indrepte, momentan, intr-o alta directie decat cea a blogarelii. asa ca mi-o dat manutza libera sa postez io, in numele domniei sale, filozofelile-i matinale. 


iaca ce-o mai cugetat profund absenceofone:



Hai sa scriem despre nimic (ca doar la asta ma pricep bine).

Sau hai mai bine sa scriem despre momentele cand crezi ca nu ai nimic. E doar o iluzie. Esti doar chior si nu te uiti in jur. Nu te uiti bine.

Momentele cand iti vine sa-ti bagi trei tigari in gura. Sa alergi si sa tipi in acelasi timp. Sa te arunci in pat si sa tragi patura. Sau sub pat, dupa preferinte (lasand patura, d data asta). Sa pleci. Da chiar sa pleci, fara bani, fara nimeni. Si de cele mai multe ori sa nu te mai intorci. Cand ti-e sila de toti si toate.

Cand te uiti la entuziasmul altora si-ti vine sa vomiti. Cand mori, da mori de plictiseala. Cand iti vine sa te arunci de sus.

Sunt multe. Nu mai zic altele. Atunci stai asa. Stai asa cat vrei u de mult. Iubeste-ti singuratea, nebunia si depresia, da mana cu paranoia si imbratiseaza privirea trista. Da stai asa.

Pentru ca o sa vina un minut (sau mai multe) cand n-o sa mai fii in the dark zone. Mereu e asa. Mereu e mai bine, mai altfel. Nu stiu cum e acolo. Acum nu stiu, am uitat si poate chiar nu vreau sa-mi aduc aminte. Nu pot sa vorbesc despre soare, zambet si caldura. Viteza si emotii. Fluturasi si topait.

Cliseu: gaseste cheia care te deschide. Uita-te-n jur (Nu, nu te injur, uita-te-n jur - hahaha). Fa ceva. Planuri si schite si aranjamente. Viseaza. Dar momentan stai asa.


4 comentarii:

  1. mai, tu, absenta a cuiva. astept si o filozofeala mai vesela, sa stii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mai, tu, angi, e pe vine. cred. da cu vremea asta...iti vin toate alea. acu te las. reorientarea eforturilor intelectuale :P

    RăspundețiȘtergere
  3. No, tu, absence of one, asta e vreme de baut bere, nu de iubit propria solitudine :D Hai, reconfigureaza traseul! Repejor! [-X

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut la nebunie postul
    si eu m-am luat de mana cu paranoia in urma cu ceva timp si cred ca inca ma mai tine de mana si nu vrea sa-mi dea drumu':))

    RăspundețiȘtergere