23 sept. 2010

partea 2 - Poveste cu si despre un barbat adevarat (via Yahoo! Messenger)

Timp de 54 de secunde, Cristoase! statu si se gandi si isi aduse aminte...

Cristoase! (22:46:54): tu tot nu mi-ai raspuns la intrebare animalutzule domestic, de unde atata incredere in faptul ca esti "speciala" ?
Cristoase! (22:47:02): ce te face sa crezi asta ?

Oooof! Ce ti-o fi si cu animalele astea domestice. Cat self-respect total nejustificat...

Angela (22:48:35): ah, mare imparat, scuza-mi impertinenta. nu ma consider deloc speciala. am doar o umila incredere in egalitatea dintre oameni. si in dreptul lor de a alege. sa-mi fie iertata indrazneala.
Angela (22:48:45): stiu ca parerea mea este total nejustificata
Angela (22:49:08): si ca nu as avea niciun drept sa-ti refuz invitatiile in lumea ta
Angela (22:49:18): dar nu ma pot abtine 8-|
Angela (22:49:38): probabil este latura salbatica ce zace in orice animal domesticit de om

Nu mai avem ce spune? Schimbam subiectul! Repede, repejor:

Cristoase! (22:50:36): vezi ce zice individul de-acolo ..
Angela (22:51:02): imi pare rau, dar un videoclip pe youtube depaseste cu mult doza de atentie pe care ti-o pot oferi :))

Cristoase! revine la tema de baza:

Cristoase! (22:51:23): esti un animal si attention-span-ul tau e extrem de mic
Cristoase! (22:51:33): esti dominata de instincte

Am priceput. Am notat. Promit sa-mi fac temele :-B

Angela (22:51:37): acum putem incheia conversatia? cred ca ne-am spus tot ce ne puteam spune
Angela (22:51:50): iti multumesc ca mi-ai impartasit viziunea ta asupra lumii
Angela (22:52:14): mi-a imbogatit propria perspectiva asupra scopului existentei umane, la modul general
Cristoase! (22:52:20): Angela, pe mine ma intereseaza doar numarul tau de telefon
Cristoase! (22:52:23): tu stii asta

Cand am zis ca o sa-mi fac temele, vorbeam serios...

Angela (22:53:10): apreciez si ca imi impartasesti dorintele si aspiratiile tale. e mare lucru sa acorzi atata incredere unei fiinte inferioare
Cristoase! (22:53:10): ar trebui sa fii onorata ca ai vorbit cu mine in seara asta, acum poti sa fii mandra

Sunt, sunt. Si animal, si onorata, si cu preferinte fata de misogini inofensivi, si cu attention-span redus, si si si...

Angela (22:53:33): whatever makes u sleep at night :)
Cristoase! (22:54:58): ai un noroc fantastic, contextul socio-economico-politic si pozitia geografica te-a inzestrat cu drepturi la care femeile nici nu visau acum 100 de ani sau mai putin
Cristoase! (22:55:16): ar trebui sa fii fericita de asta in fiecare zi din viata ta
Cristoase! (22:55:29): si in fiecare seara
Angela (22:55:37): and whatever makes u aim higher...
Angela (22:55:41): am prins ideea

Aham.

Cristoase! (22:56:02): iar eu cand iti spun sa-mi dai numarul de telefon , tu ar trebui sa-ti dai seama ca e ocazia ta
Angela (22:56:33): am priceput. voi avea remuscari probabil, dar raman la raspunsul initial

(Pst! Cred ca, atunci cand voi ajunge babutza, ma voi gandi la Cristoase! si voi avea remuscari pentru ca l-am refuzat si nu voi putea sa dorm noaptea. Si cand voi putea dormi, voi avea cosmaruri si ma va bantui imaginea sa si voi pleca in lume si nu imi voi gasi pacea pana cand nu l-oi gasi. Dar shhhht! E secret, ramane intre noi, da?)

Angela (22:57:51): gata, mai, ca m-am plictisit :-s nu mai pot :-s
Cristoase! (22:57:51): daca stii ce e bine pentru tine o sa vii in seara asta cu mine si apoi o sa te conduc acasa ca sa intelegi cat de multa atentie iti poate oferi tie un barbat !

Mai departe, iata ce inseamna un barbat adevarat precum Cristoase!:

Angela (22:58:00): macar daca ai schimba si tu stilul
Angela (22:58:08): dar gata, serios :-s
Cristoase! (22:59:04): un barbat ca mine, cu barba nerasa de 3 zile la camasa(curata!) , dupa ce am facut dus, si m-am spalat pe dinti ! si o sa stau si de vorba cu tine !
Cristoase! (22:59:16): acum e momentul cand ar trebui sa fii in extaz
Angela (22:59:41): *i'm rolling on the floor...in extaz...

Ultima oferta de nerefuzat:

Cristoase! (23:00:37): deci animalutzule ce faci in seara asta, stai in cushca ta , sau vrei sa iesi in oras cu un barbat adevarat cu barba ?
Angela (23:01:04): uf. greu. noapte buna.

Pentru a fi sigur ca sunt 100% constienta de ceea ce am pierdut:

Cristoase! (23:03:26): eu duminica o sa ies cu un animal din specia ta, dar care are 31 de ani si o experienta mai bogata
Cristoase! (23:05:15): mai esti sau ai plecat animalutzule ?

In incheiere, cateva lectii de buna purtare:

Cristoase! (23:06:02): cand te duci sa faci nani-nani trebuie sa spui "eu ma duc sa fac nani-nani" , nu pleci asa ca o ... femeie .. ce esti
Cristoase! (23:06:11): trebuie sa aspiri si tu sa fii mai mult decat o simpla femeie
Cristoase! (23:06:19): sa fii manierata

Uf, grea ii viatza. Si soarta cruda. Unii chiar trebuie sa le faca pe toate:

Cristoase! (23:07:07): tot eu trebuie sa-ti dau lectii de conduita, fiindca altii au luat ce-au vrut de la tine si au trecut mai departe

Iar acum, dupa aceste ultime cuvinte, ma simt atat de pustiita si goala de sentimente... pentru ca toti au luat ceea ce au dorit de la mine. Si mie nu mi-au dat nimic inapoi. Iar apoi au trecut mai departe fara sa le pese, demonstrandu-mi mie, un animal domestic favorizat de contextul socio-politic si de pozitionarea geografica, cat de mica si lipsita de importanta sunt.

Dar atat de gol imi este sufletelul, incat nici macar o incheiere nu pot face acestui post.

Sa ma scuzati, va rog, ma duc sa plang in coltul custii mele... pentru ca tocmai am dat cu piciorul sansei unice de a cunoaste un barbat adevarat...


THE END


***Acest material se bazeaza pe o poveste reala, cu personaje reale. Nici Angela, nici Cristoase! nu au fost raniti in timpul conversatiei sau a redarii acesteia.***
***Acest material este un pamflet si trebuie luat ca atare. El poate servi, cel mult, drept pilda, pentru cele dintre noi care se simt uneori precum un animal domestic.***
***NU incurajez si NU apreciez atitudinea de „barbat adevarat” a lui Cristoase! si sper ca skill-urile sale de manipulare a psihicului feminin sa nu dea roade fata de niciunul dintre exemplarele sexului frumos.***










2 comentarii: