23 sept. 2010

partea 1 - Poveste cu si despre un barbat adevarat (via Yahoo! Messenger)

Cum a inceput totul... am gresit fereastra :)

Angela (22:22:38): eu nu stiam :-?
Angela (22:22:48): eu trebuie sa am un blog bun
Angela (22:22:52): trrebuie
Angela (22:23:08): <):) annd i will
Cristoase! (22:26:16): :) bravo draga
Angela (22:26:28): ah
Angela (22:26:29): scz
Angela (22:26:34): am gresit fereastra....

Si cum Cristoase! este un barbat adevarat cu skill-uri interpersonale dezvoltate precoce (cu ajutorul steroizilor), nu a ezitat deloc in a profita de situatie. Asa ca m-a tras la raspundere pentru greseala-mi teribila:

Cristoase! (22:26:48): ce-ar fi sa-mi dai numarul de telefon ca sa te iert
Angela (22:27:32): ce-ar fi sa devii mai putin consecvent in problema asta?
Cristoase! (22:27:52): ce-ar fi sa bei un vin cu mine in seara asta ?
Angela (22:28:25): ce-ar fi daca nu mi-ai mai face nicio propunere de genul asta ?:)
Cristoase! (22:28:43): ce-ar fi daca nu te-ai mai simti agresata de mine si-ai acccepta odata ?
Angela (22:29:32): ce-ar fi (si cum ar fi 8->) daca ai intelege ca raspunsul este "nu" la invitatiile si propunerile tale?

Dar, nesupusa fiind defel, am refuzat sa achit amenda. Asa ca, Cristoase! a aplicat o strategie de dezarmare a inamicului prin sublinierea sugestiva a potentialelor sale slabiciuni:

Cristoase! (22:31:20): Angela, eu am cunoscut femei ca tine, si am facut mai mult decat sa beau un pahar de vin cu ele

Si nu s-a  oprit aici. Pentru a se asigura  ca atacul sau este suficient de puternic, a jucat cartea „respectului de sine scazut”. In incercarea sa de a atinge un punct sensibil, Cristoase! zise asa:

Cristoase! (22:31:43): explica-mi ce anume te face pe tine atat de speciala incat sa-ti permiti sa te eschivezi de la invitatiile mele ?

Maaaai, omuletzule...

Angela (22:33:11): Cristoase!, eu am mai cunoscut baieti ca tine si nu am facut mai mult decat sa ii refuz constant si entuziast
Angela (22:34:14): si explica-mi, mai degraba, tu mie, daca ai amabilitatea: ce te face sa crezi ca o femeie ar trebui sa treaca peste preferintele personale pentru a satisface mofturile unui baiat?

Dar barbatu-i barbat si femeia-muiere.

Cristoase! (22:36:08): ca femeie, tu nu ai preferinte draga, tu te ghidezi dupa aparente si dupa o estimare mai mult sau mai putin reala a situatiei financiare si a statului social a individului in cauza

Dar nu, am gresit enorm. Rectific: baiatu-i barbat si femeia...animal de casa (si ma mai intrebam io uneori de ce unii tipi abordeaza specimenele feminine utilizand apelativul „pisi”...).

Cristoase! (22:36:38): femeia e un animal domestic cu proprietati interesante, putem dezbate asta la un pahar de vin

Un animal de casa chiar interesant! (pe noi, cele din rasa feminina, ne gasiti la pet shop).

Cristoase! simte ca nu-i destul, asadar continua cu o  autocaracterizare si (inca) o propunere de nerefuzat:

Cristoase! (22:37:10): da sunt un misogin, unul inofensiv, iar tu Angela poti fi cobaiul meu pentru o seara

Ametita de metodele de programare neurolingvistica utilizate de catre interlocutor, mi-am asumat rolul si, in calitate de animal domestic, am dat frau simtamantului de privilegiere:

Angela (22:38:52): ah, si ce animal domestic sunt si eu. am niste proprietati atat de interesante incat nu-ti poti lua gandul de la ele B-) si da, ai dreptate, ma ghidez dupa aparente, ca femeie ce nu isi permite sa aiba preferinte, fiind inferioara baietilor ca tine. insa dupa aparente am luat o decizie si asupra ta :P

Inca o propunere de nerefuzat:

Cristoase! (22:38:50): acum da-mi numarul de telefon si dupa un pinot noir impreuna o sa vedem lucrurile mai roz si mai putin tensionate

Mai :-? Eu nu stiam ca animalele folosesc telefoane mobile... dar nah, nici eu nu le stiu pe toate :-??
Si-asa mica si nestiutoare cum is, incercai sa invatz ceva de la atotcunoscatorul Cristoase!

Angela (22:39:58): e frumos cum unii traiesc in mintea lor. o sa incerc si eu 8-> poate gasesc fericirea. uite: acum ma lasi in pace si lumea mea va deveni roz si lipsita de elemente stresante :-x

Insa Cristoase! este pe faza si pareaza tentativa mea de a schimba subiectul printr-o lovitura sub centura, de ordin psihologic, din categoria „lucruri pe care nu le poti contesta”:

Cristoase! (22:40:35): daca tu nu vroiai nimic cu mine nu greseai fereastra, insasi subconstientul tau animalic are o imagine a mea in el
Cristoase! (22:40:59): *voiai

  1. Apreciez skill-urile gramaticale ale lui Cristoase! Impresionant!
  2. Al naibii subconstient. M-a prins. Stiti voi postarea aia cu dorinta mare? Am uitat sa mentionez ca fat-frumosul meu este un misogin inofensiv. Scuzele mele.
  3. Later edit: al naibii subconstient de animal domestic cu proprietati interesante

Angela (22:41:08): vrei sa spui "subconstientul meu de animal domestic",nu?
Cristoase! (22:41:36): da Angela, subconstientul tau de animal domestic, esti o femeie docila

Inca o data, sunt uimita de aptitudinile remarcabile ale lui Cristoase!

Angela (22:43:03): da, recunosc, sunt docila... sunt gata sa ma supun unui misogin inofensiv. cum de ai ghicit? ai talent. ar trebui sa-l dezvolti intr-un mod mai productiv, nu crezi?
Cristoase! (22:43:56): data viitoare ma astept sa-mi dai din greseala numarul de telefon in fereastra gresita(a mea)
Angela (22:44:43): asteapta... dorintele foarte mari se implinesc. iti recomand, totusi, sa adopti o pozitie confortabila :P

V-am spus eu ca dorintele mari de tot se implinesc?! :D Si eu vreau sa cuceresc lumea :->

Angela (22:46:00): pana una alta, imi voi tine in frau acea parte a subconstientului meu care cuprinde o imagine a ta prin cateva masuri tehnologice. hope u don't mind ;;)

Masuri tehnologice a.k.a.:
  1. Mutat Cristoase! in lista de mess de la grupul „friends”, in grupul „other ppl”
  2. Cristoase! -> Stealth settings -> Permanently offline
  3. Emergency meassure: ignore Cristoase!

Binenteles ca lucrurile nu s-au oprit aici-sha. Nu avusei puterea psihica de a pune capat conversatiei. Cristoase! s-a dovedit a fi un fin manipulator al mintii animalelor domestice.

So stay tuned for more of „The wonders of Cristoase! – un barbat adevarat”! - partea a doua.


TO BE CONTINUED







2 comentarii:

  1. so ... ca baiat (da sunt !)as putea spune ... asa ... sa nu pui toti baietii in aceeasi oala :D. Dar trebuie sa recunosc ca de mult nu am mai ras cu lacrimi si ma bucur ca nu esti una dintre fetele care chiar cad in plasa "Lui". Din pacate ... in natura exista si astfel de specimene :)

    O seara placuta iti doresc.

    Semnat Anonim (de ... tehnologia asta e prea avansata :P)

    RăspundețiȘtergere
  2. eh, anonim, u made my day :D ma bucur ca ai ras (cu lacrimi) ;))

    si stai tu fara grija, ca niciodata n-o sa se gaseasca o oala suficient de mare pentru a-i baga pe toti barbatii in ea :))

    RăspundețiȘtergere