1 nov. 2010

Lista, by absenceofone

As vrea sa ilustrez cateva stari/momente/sentimente prin care am trecut in ultima vreme.

(Asa, din lipsa de alte preocupari mai pamantene si pentru ca-mi place sa fac liste)

1.       Robotul.  Suna ceasul (de la telefon). Mananc (pentru ca-mi place). Cafea. Vad altfel lumea. Nu e soare. Pe drum, dar nu singura, ci cu muzica mea. Peron. Stanga, dreapta, nimeni interesant. Metrou. Loc asigurat k doar stau departe. Ochii in carte, nu ridic privirea. Trec pe langa mine posibili parteneri d conversatie, mame cu copii, batranele care mi-ar oferi o bucata de tort si mi-ar vorbi despre D-zeu, barbati libidinosi si transpirati, tinere la sacou care au job (ce chestie!). Zeci si sute. Putine datile in care mi se pare ca toata lumea se uita la mine. Is doar paranoica: n-am decolteu, nu mi s-au rupt pantalonii, n-am paru’mov, sigur n-am nimic pe fatza…Cobor. Ies la suprafata, intr-o alta mare de oameni.

2.        Stil. Imi place sa ma imbrac lejer, casual, nesofisticat, whatever. Cateodata imi mai vine sa ma aranjez, sa par si eu mai feminina, sa ma “impopo” sau sa ma “pizdesc”(cum zice o buna prietena de-a mea). Cand ma apuca. In rest, imi clatesc ochii cu tinutele altora. Ce ghete misto! Face tot lantu’ala. Eu de ce nu m-am gandit sa-mi iau ciorapi rosii? Vrea si eu geanta din aia! Acum! Cum mi-ar sta cu rochitza asta? Sigur m-ar prinde bine verdele. Geaca lu’aia nu se potriveste cu incaltarile, urat. Urat sa comentez de altii si sa nu ma uit in oglinda cand ies din casa. Rusine!

3.       Gol. Sunt atenta la ceva (vorbele mamei, un serial, un chip vazut in multime, o pasare, o cladire care necesita reparatii…). Apoi la altceva (conversatie gen “Ce mai faci? Bine. Tu?”, masini in viteza, fructe de vanzare, umbrele, melodia din capul meu – am un casetofon in cap, nu stiati?). si apoi…pauza. Blanc. Vid. Gol. Ce fac eu? Despre ce vorbeam? Ce trebuia sa fac acum? Ce-am uitat? Nu stiu. Nimic. Where the fuck is my mind?

4.       Iubire. Relatii. Sentimenteensbfhbhvbjnhjvbdjvbhb…. HAHAHAHA. Nu mai pot!

5.       Job. N-am bani. Eu nu stiu ce vreau sa ma fac cand oi fi mare. Habar n-am.  Ai tai au asteptari mari de la tine si’s mandri, totusi, de realizarile tale de pana cum. Obiectiv profesional. Voluntariat. Conferinte. Office. Cate limbi straine cunosti? Eu nu vorbesc. O frunza-n vant. Doar momentan :) Momentan.

6.       Frig. Al dracu’ d frig. Si eu sunt a naibii d friguroasa. Imi place doar un pic zapada.  Si sa alunec. Recent, cineva “m-a citit” si a concluzionat: “Esti o persoana rece.” (I-auzi! Si eu sunt suparata pe circulatia mea f proasta.)


7.       Bere. Berea nu este o stare, ci provoaca una, destul de buna, daca alimentul in cauza este consumat in cantitati responsabile. U cate beri poti sa bei intr-o seara? Eu nu-mi dezvalui cifra (nu-i frumos sa intrebi o femeie cate primaveri a trait, ce greutate are sau cu cati si-a impartit cearceafu’). Berea ramane un mijloc de a socializa, filozofa, dansa, bla, bla, bla. 


***publicat de absenceofone***






Un comentariu: